clkh

charmigt lättsamt knasigt hälsosamt

Piggelin

Kategori: Allmänt

I dag var jag på gymmet redan kvart över nio! Superskönt! Börjar bli en riktig piggelin. Sen passet i fredags har jag sån himla träningsvärk. Det är just när jag går, gör extension i höftleden/frånskjutarfasen som känns mest. Det var riktigt jobbigt med trappor och uppförsbackar!!!! Jaja, det kommer gå över i morgon när jag skall träna det passet igen.
Jag håller numera på att öka vikten i en övning till 14 kg, hantelrodd, jag började på 8 kg. Hel otroligt vad jag har blivit starkare. Jag behöver nästan ha någon som kollar om jag gör rätt för jag tycker nästan att jag har ökat för fort, men rörelsen känns rätt. hmm...

Ett par gymhandskar är införskaffade, tyvärr glömde jag dom när jag cyklade till gymmet i dag, typiskt mig.

Nu är det sängen som gäller, upp tidigt i morgon!

ps. mamma frågade i dag om jag har växt, blivit längre men inte vad jag kan komma på för det brukar inte vara i den här åldern man gör det. Men jag tror det har med träningen att göra! Min hållning ni vet ;)

Ha det bra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: