clkh

charmigt lättsamt knasigt hälsosamt

Torsdag 5 juli -madonnafeber-

Kategori: Allmänt

Ja då har jag dragit på mig någon sorts Madonnafeber från gårdagens konsert :) Spelningen var riktigt bra och jag är helnöjd! Hennes senaste skiva spelas på repeat här hemma :) Vi kom hem lite sent så i dag blev det en lång sovmorgon och lugn dag. Jag passar på att plocka lite hemma och planterar om mina blommor!
 
 
Är så stolt över min fikus, som nu har blivit två stycken.
Blommtips:
Har då lärt mig att om man skall snitta en blomma, att göra det precis under ett blad för att sedan ta bort några blad och stoppa stumben i en ny kruka. Sätt gärna en påse (med små hål i) över den andra som blöder så tar den sig bättre.
 
/för att jag skall må bra behöver jag ta hand om det runt omkring mig också, t.ex mina blommor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: