clkh

charmigt lättsamt knasigt hälsosamt

Tisdag 3 juli -träningskompis-

Kategori: Allmänt

Att träna kan i bland vara lite trögt, då har jag tipset att ta med en vän och träna med. Ni kan peppa varandra och göra övningar tillsammans. I dag tränade jag ett kortpass i TRX med Sofie och det var riktigt kul! Det går att pressa sig lite extra och lite undermedvetet så tävlar man mot varandra. Så leta upp en vän du vill träna med och kör, det blir kul!

Min tilläggsträning till 30 min trx blev:
Chins 5*5 (blått gummiband och box)
Push ups 5*5
Hopprep 2 min
 
Det kommer att kännas i morgon efter mina försök till chins :)
 
Lunchen i dag bestod av ungsbakad lax och paprika med en sallad på vitkål, tomat, hemodlad ruccola och nektarin.
Jättefräscht och gott, prova!
 
 
/natti natti
 

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Tack för passet :) Har lite ont i benen idag ;) Kram!

    Svar: Tack själv, det var kul! Visst är det skönt med träningsvärk?! :D Kram
    Christina

    2012-07-04 | 08:18:52
    Bloggadress: http://thepalma.blogg.se

Kommentera inlägget här: