clkh

charmigt lättsamt knasigt hälsosamt

På gång!!!

Kategori: Allmänt

Nu är jag på hemmaplan och på gång! Träningen har börjat väldigt bra och jag har träningsverk så jag knappt kan gå i dag.. skönt med träningsvärk!
Det bästa med att träna är
: svetten som rinner (om jag inte svettas på ett pass har jag inte tränat, tänk på att kroppen rensar ut slagg med svetten också så svettas mer!) hållningen känns så mycket bättre (jag känner mig snyggare bara av det ;)), jag blir på bättre humör och har mer energi till resten av dagen.

Som jag har nämt tidigare är det viktigt med bra skor och jag har äntligen köpt mig ett par nya uteskor som jag skall använda riktigt mycket! Grejen var det att jag har slitit mina skor på utsidan (supinerat) och det kan vara för att min förra sko har varit för hård på insidan och alltså gjort att jag har gått mer på utsidan, så om ni har ojämn slitning på skorna, kolla upp det så får du rätt sko, värt att tänka på!


Snygga va?!
Skall slitas med hälsan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: