clkh

charmigt lättsamt knasigt hälsosamt

Skeikampen i dag!

Kategori: Allmänt

Lite uppdatering från Skeikampen, knappt två veckor kvar nu, och så kom snøn tillbaks i går, vet inte om jag skall skratta eller gråta.. Men kul før dom som kommit hit før att åka skidor, riktigt bra backe i dag! Graderna på termometern stiger stadigt och jag hoppas åter igen att det fortsatter så!

Här kommer några bilder från min härliga promenad till jobbet strax innan tiotiden i dag!

Skeikampen!  Med Nystua i backen där du kan äta nygräddade vofflor!
Skeikampen!  Med Nystua i backen där du kan sitta och sola och äta nygräddade vofflor!


Det har bildats en bäck av vattnet som smälter, så härligt porlande ljud det är!
Det har bildats en bäck av snøn som smälter, så härligt porlande ljud det är!


Entren till Hotellet och därmed jobbet, häftigt när man kan se Skeikampenberget i fønstrena!
Entrèn till Hotellet och därmed jobbet, häftigt när man kan se Skeikampenberget i fønstrena!
Vill ju inte riktigt gå in n
är det är så här fint väder ute..
(Klicka på bilden så kommer du till Skeikampens hemsida).


Väl inne vid receptionen träffar jag Bjørg och Iver!
Väl inne vid receptionen träffar jag mina trevliga kollegor Bjørg och Iver!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: