clkh

charmigt lättsamt knasigt hälsosamt

Sköna dag!

Kategori: Allmänt

Att träna på morgonen har aldrig varit en hit för mig, men det är ju riktigt skönt att ha svettats innan jobbet! Så blev det även i dag och jag känner verkligen hur hållningen blir bättre och bättre ju mer jag gör mina pass :) Har också hittat en form som jag verkligen trivs med, viktigt för att träningen skall bli av.

Det var inte så mycket jobba i dag, endast fyra timmar. Fick iaf mina ben vaxade, behövdes verkligen! Och så färgade jag mina ögonfransar, det är så praktiskt att göra det, jag som inte alltid orkar med maskaran! Kan verkligen rekommendera det, iaf prova!!

Ja nu är det egentligen bara att sätta igång med städningen men jag sitter nog här en liiiten stund till, städningen kommer ju ändå att finnas kvar till senare ;)

Trevlig helg på er :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: