clkh

charmigt lättsamt knasigt hälsosamt

Drömma

Kategori: Allmänt

Hej,
Jag älskar att drömma och det som är så bra är att det går att drömma på olika sätt. Ta dagdrömma till exempel, du kan verkligen drömma om allt du vill vara med om eller allt du har varit med om, men det bästa är att du kan fantisera ihop vad som helst, måla din egen bild och försvinna in i din egen värld!
Sen har vi drömma som du gör på natten. I natt drömde jag så härligt att jag nu på morgonen bara ville ligga kvar och fortsätta min dröm. Jag har länge gått och tänkt att jag skall börja dansa igen när jag kommer till göteborg och jag har även tänkt att jag vill börja packa för att åka hem. Ja det blev två drömmar av allt det här och jag vaknade med ett leende på läpparna :)

Det finns ju så att man kan träna sig till att styra sin egna dröm, på natten, min pojkvänn har pratat en massa om det men jag hänger ändå inte med. Men väldigt intressant, då hade det ju bara funnits bra drömmar! :)

Ingen kan ta dig ifrån att drömma!

/Christina

ps. i morse när min pojkvän kom hem från nattjobbet, vaknade jag till och upptäckte att han stod med en kamera i handen, och jag kände att jag låg med munnen öppen, så där som man bara gör i bland!! Han han inte ta någon bild som tur är!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: