clkh

charmigt lättsamt knasigt hälsosamt

Bara tre veckor nu!

Kategori: Allmänt

Hej,
Jag kan inte førstå att tiden har gått så fort, ena månaden efter den andra har kommit och gått och nu är det bara tre veckor kvar av min säsong på Skeikampen Spa. Lite sorglit då jag har trivts väldigt bra.
Men nu ser jag fram emot nya utmaningar och skall verkligen børja träna igen, längtar verkligen. Bara før att det endast är kort tid kvar nu så kommer det säkert gå lite saktare skulle jag tro.. Jag vill helst børja pack nu! ;)

Jag åkte før att jobba i Sälen først, i november, precis innan fick jag och min pojkvänn nys om ett jobb här i Norge och kännde att det lockade mer. Vi jobbade endast en månad på Norrsken Spa på Experium och stack sen hit før att lämna av alla saker och kolla in stället och träffa vår chef. Vi åkte till Linkøping før att fira jul och på juldagen var vi på resande fot mot Norge och jobb dagen efter.

Min familja var ju här och hälsade på før ca två veckor sedan och det var jätteskønt att se dom igen! Så nu ser jag fram emot att komma hem en sväng før att ta ikapp allt som har hänt hemma och träffa alla jag inte har sett på väldigt länge!

Jag känner att en massa ny energi har kommit till mig och det är så skønt! Den skall jag behålla och gøra något väldigt bra med! :)

/Christina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: